sobota 12. září 2009

Nákup v bazaru

Anžto jsme se školou byli na místním tržišti v rámci kurzu Leer la ciudad, tak jsme se otrkali a šli jsme tam taky nakupovat. Už tam teď máme paní, co nás zná, kde jsme jedli.

Takže jsem si koupil nové trenýrky, oni mi nejdřív prodali malé, ale pak mi je vyměnily - přece jenom jak oni jsou malí, tak mne prodavačka odhadla na M, a to jsem měl obepnuté jak metrosexuál, tak jsem si to nechal vyměnit na 2XL a ty jsou tedy sakra pohodlné. Sice jsou teda do růžova, a stojí na nich psáno "sex" ale že je nikde nebudu ukazovat, tak mi to nevadí.

A plavky jsem si koupil, konečně, anžto ty co mám jsou od oleje z lodního motoru. Tak ty nové stály bratru jen 120 Kč a stojí na nich psáno Billabong.

A taky jsem si koupil sprchovo záclonu, protože stála jen 30 Kč, původně jse si ji chtěl vyrobit, ale stran času a nákladů je to tak drahé, že se to fakt nevyplatí, a tak jsem v sedmadvaceti letech pochopil hodnotu času a smysl peněžní ekonomie.

Žádné komentáře:

Okomentovat