pátek 31. července 2009

Tak nam zas zacal semestr

Pracuji ve stejne kancelari, pro stejnou univerzitu. Co je noveho a co je jineho?

1) mam jine kurzy: urovne 1 2 a 3. Nastesti uz mi Spanelstina dovoluje domluvit se i s temito studenty.

2) Opet tezim z mistnich zmatku. Puvodne jsem totiz mel mit kurzy ctyri, v pondeli ale,kdyz jsem se ptal kde ze je ta trida, se zjistilo, ze je v centru a neni mozne abych se tam fyzicky dostavil a tak mam zasjen tri tridy:)

3) Mam jiny rozvrh - mam ted vetsinu kurzu v poledne a odpoledne. Ve vysledku nemusim jezdit tak brzo - jezdim na osmou, take to ma sve vyhody... Zatimco po oduceni hodin se mi uz nechce nic delat, pred oducenim vetsinou neco delam, a tak mozna i udelam vic prace (vic priprav hodin atd).

4) Jezdim jinak: nejak uz nemuzu prekousnout jak prime busy objizdeji spoustu jinych ctvrti. Zacal jsem tedy jezdit primym busem, ktery jezdi od centra na krizovatku coje asi kilometr od univerzity. Tento bus jede jen po hlavni avenide a nikde se nemota. Ja pak vystoupim u pumpy a behem desetiminutove zdravotni prochazky dojdu na univerzitu. Tato odbocka vede mistnim technologickym parkem,konkretne jdu kolem pivovaru a tovarny na trubky. Pred pivovarem rano prodavaji levne placky a tak mam dopravu i se snidani za 2000 pesos.Tato prochazka je velmi prijemna, trochu to pripomina Modrany u reky, a po mem soudu jak to pul roku pozoruji je to i bezpecne, pac jsou tu ty tovarny s lidmi a chodi tu spousta lidi.

5) Lepe znam cely system, tudiz jsem se zapracoval rychleji a davam studentum mene matoucich informaci, naopak mam informace hodnotne. Take intenzivneji pracuji s platformou SAVIO na bazi MOODLU, zdedil jsem jednu tridu po sefovi a ten tam mel spoustu materialu tak jsem se inspiroval. Taky je to dobre pro studenty ponevadz spousta jich nema knihy atd ale mnoho jich nepochybne travi spoustu casu na internetu, takze muzou proklikat odkazy co tam hodim.

6) taky jsem prisnejsi a trochu jsem zmenil zpusob prace, nebot mam dve velke tridy, tak jim vzdy davam nejaka okopirovana cviceni,protoze, jak maji malo knih, by jinak nedelali nic, jen bordel:)

Žádné komentáře:

Okomentovat