středa 1. dubna 2009

1.4. dvojita zlutka


Milipratele,preji vam pekny aprilovy den. Odolal jsem pokuseni rozeslat aprilovou zpravu typu "uneslimne FARC,poslete mi vsechny vase penize". Ne, vazne,tomne napadlo az ted. Nicmene se musim s vami podelit o jiny pekny zazitek.

Vzal jsem si dnes s sebou na uni fotak, coz delam tak asi jednou tydne. Ani se mi moc fotit nechtelo, ale, po ctvrtletni pisemce jsem preci jen na parkoviste zabrousil (obcas tam zajdu a zdokumentuji vsechna pozoruhodna vozidla).

A mel jsem velke stesti. Nejen ze tam dnes stalo (zlute) vozidlo taxisluzby z produkce cinske firmy Hafei (tezka exotika, u nas temer neznama,navic s prekvapive napaditym designem-viz http://www.hafeiauto.com.cn/skin/hafei/en-index.htm). Ale take jsem se tu setkal s velmi peknym (zlutym) ptakem. A co vic - tento operenec mel podivuhodnou zabavu: klouzat se po prednim skle automobilu. A nejlepsi nakonec: nejen, ze se ptacek klouzal asi 10 minut - ale cca 3 minuty teto produkce se mi podarilo natocit! Brzy sem tedy umistim link na toto moje prvni "etologicke" video:) teste se!

A ptacek je zde:

Žádné komentáře:

Okomentovat