čtvrtek 29. ledna 2009

29.1. opět do města

Tak, dneska jsme odesel z práce driv, protože se musí zařídit nějaké papírování. Toto papírování také zahrnovalo krevní test (co všechno tu nemají na ID:) Takže, na rozdíl od blbečků, kteří si na základce nechávali dělat „kódovačky“ poprvé teď vím že mám A+.
Následně jsme pak dělali fotky (běloši musí mít modré pozadí, takže naše jsou nepoužitelné), kopie atp., pak jsme si s Eduardem dali dvě místní piva ve stínu na náměstíčku. Jmenují se Aquila a je to docela dobré. Eduardo na sobě dost dře, přesto však je fajn, dnes se byl zapsat na kurzy Němčiny ale šprechtí dobře už teď, byl v Kanadě a Americe, funkcionář AIESECu atd.
Zítra pak půjdu na úřad DAS abych dostal cizinecké ID, následně na nějaké soustředění na univerzitu – máme totiž vymyslet nějaký projekt, večer bude rozlučka s nějakými stážisty kteří odjíždějí (ještě jsem tu zachytil jednu holku ze Slovenska, byť jsem ji viděl jen jednou).

Nakonec mne posadil na správný bus, ale teda dostat se ke mně domů j edobrodružné, busy různě křižují, takže dost dlouho jsme se hnali všelijakými sousedstvími, už se smrákalo, začínal jsem mít trochu nerv že skončím někde jinde, nicméně spolucestující potvrdili že jedeme „a Castellana“ a pak po 40 minutách bum a vynořili jsme se z uliček na avenidě před mým barákem.

Žádné komentáře:

Okomentovat