sobota 24. ledna 2009

24.1. Let z Madridu do Cartageny

Na letiště jsem se dostal v pohodě, tam ale bylo třeba jít na jiný terminál a já chtěl projít omylem bezpečnostní kontrolou s kufrem, takže mi zrentgenovali všechny lahve s alkoholem a vraátili mne. Musel jsem ho odbavit a pak teprv přejet na terminál, no naštěstí se to stihlo a i kufr dojel až do Bogoty.
Letadlo je tedy trochu „stará škola“ ze stropu jsou ještě standardní obrazovky. Také jsem si všiml že za palubní zavazadlo to leckdo považuje i pořádnou sportovní tašku nebo kufr, s ledovým klidem to pak složitě cpou do schránek nad hlavou. Také se explicitně upozorňuje na to, že na záchodě se nesmí ani kouřit ani používat elektroniku (asi to tu s pravidly někteří moc neřeší dle pravidla „co oči nevidí to srdce nebolí“:).
Ćas si krátím s palubním počítačem, Śpanělština je vážně v zásadě dost postavená na těch románských kořenech, leccos člověk po chvíli dekóduje. Nejlepší je bilingvní palubní časopis, takže jsem ho sbalil:) A taky si hraju s foťákem.

No. už musíme boardovat tak to vypnu a až zase z Cartageny...

Žádné komentáře:

Okomentovat