neděle 15. února 2009

12.2. shrnutí týdne

V uplynulém týdnu se toho mnoho neudálo, tak stručně:

1) Oksana se zaškoluje a přebírá hodiny. Díky tomu mám teď už jen tři třídy.
2) ve svých třídách jsem zadal testík:) Místní studenti mají pověst chronických opisovačů, i zavzpomínal jsem na metrnice ze základky. Všechny rozsadit, všechno z lavic pryč, absolutní ticho a ještě jsem je sledoval ze zadu:))) Výsledek kolem 50procent správných odpovědí.
3) Pokusy o opravu PC pokračují. Komunikace s Evropou je řádově snazší, mám nabídky na díly kdežto tady nikdo neodpověděl ani nic neudělal. Panty jsem vymontoval a nahradil bastlením. Ve výsledku má noťas pant otočný ale bez aretace, kterou zajišťují přilepené provázky. Navíc čelíme náporu virů které se tu jaksi více šíří.

Žádné komentáře:

Okomentovat