čtvrtek 5. února 2009

5.2. Shrnutí minulého týdne

Tak nám konečně „skončil“ pracovní týden. Takže mám čas sednout k počítači a shrnout dojmy. To se stane v následujících článcích.

Jinak běžný pracovní den vypadá takto: v 6 budíček, v 7 ve škole, 7-9 a 9-11 výuka, tento týden často výuka také 13 – 15h, do 4 bych tam měl být, kolem 5 doma, nákup, 1 – 2h odpočinku, 7 – 10 příprava výuky na další den.

Stručně vzato během minulého týdne jsem se hlavně dále zapojil do práce ve škole. Především díky tomu, že jsem dostal přístupová hesla k oboum místním počítačovým systémům (SIRIUS a SAVIO), klíč od kabinetu, CD s poslechovými materiály a nějaké další materiály. Navíc jsem dnes prošel školením v užívání SAVIA, což je docela dobré rozhraní jak pro studenty tak pro vyučující na bázi moodlu. Navíc se o něj stará rovněž člen AIESEC takže jsem zde našel velmi vstřícný přístup (rozvedu dále).

Další lazení proběhlo na úrovni všednodenních procesů, zejména jsem se naučil jezdit ze školy levnějším a prostornějším busem (což vzhledem k rozměru Microbusu je velká výhoda). Nadto teď jím z vlastních zásob čímž ušetřím nějaké to peso (výhodný tuňák, rýže, vejce atd v nedalekém supermarketu).

Ve škole jsem se také trochu zapojil do propagace místního AIESEC, což vzhledem k tomu, že zatím nemám žádný důvod k nespokojenosti (klepu na dřevo), nebyl pro mne problém. Místní AIESEC totiž právě rekrutuje nové členy, a tak měli v kampusu stánek.

Trochu se děje i na frontě dalších projektů spojených s naší stáží, koluje oběžník CCC (Cartagena connecting cultures), který nastiňuje budoucí multikulturní projekty, o nichž se teprve bude jednat. No a trochu jsme rozpracovali i projekt filmového klubu... byť nevím, při paličatosti vlastní Rusům z toho možná budou dva konkurenční projekty. Uvidíme:) Jako v devětašedesátém v hokeji:)))

Žádné komentáře:

Okomentovat