neděle 15. února 2009

15.2. neděle

Dnes jsme měli jet na „Playa blanca“, takže jsem vstal brzo, abych našel sms zprávu, že výlet se zrušil. V důsledku toho mám trochu času navíc pro blog atd. Tento vývoj je svým způsobem typický. Podobně dopadla „divadelní hra“ na Sv. Valentýna, která se halasně naplánovala načež o ní už nikdy nikdo neslyšel:) Tyto poměry mají svůj rub a líc. Opravit počítač je dost složité, ale naopak "reálné" pracovní zatížení se v tomto světle nejeví tak hrozivé jako na papíře:)

Také jsem strávil hodně času ochranou počítače proti virům, které se zde šíří rychlým tempem. Pár jedinců jsem si zkopíroval spolu s výběrem salsy od sekretářky oddělení. Rovněž používat USB spolu s volně přístupnými počítači je lehký hazard. Včera jsem zaznamenal změny v jednom systémovém souboru, Antivir a AdAware něco proti tomu dělali ale jak moc se to opravilo nevím. Nainstaloval jsem proto volnou verzi Zone Alarmu, tak uvidíme.

Snažím se připravovat věci na příští týden nerad to dělám na poslední chvíli, a když zbude čas tak si skočím na pláž u Boca Grande. Je dnes příjemně pod mrakem.

Žádné komentáře:

Okomentovat