neděle 8. března 2009

8.3.09 víkendová akce

Víkend se nám vydařil. Ačkoli na AIESEC akci jsem se příliš netěšil, ve výsledku to bylo dobré. Hotel byl moc pěkný, daleko od civilizace a kousek od pláže, bazén, velký komplex, všude všelijaké přístřešky kde se dalo sedět...

Program vyžadoval naši účast jen sporadicky, protože šlo o instruktáž nováčků. V sobotu opravdu hodně foukalo, jako ostatně celý minulý týden. Dokonce příliš silné na plachtění, řekl bych. Večírek zahrnoval soutěž v pití alkoholu, ovšem spíš měkkého. Později jsem to tam proto trochu kosil slivovicí:) Jinak obligátní tanec atd. Také tam byl zdarma kulečník, tak jsem si po dlouhé době zas trochu zahrál.

V neděli jsme hned dvakrát využili bazénu - kdoví kdy zas bude příležitost zaplavat si! Na pláži se daly dělat zajímavé fotky díky kombinaci efektů příboje a silného větru. A ještě jsem si prvně mohl vyzkoušet závěsnou síť. Musím si před odjezdem alespoň jednu koupit, tento vynález se mi opravdu zalíbil, a vzpomněl jsem si jak mi někdo vykládal, že hamaku využíval při čundrech v zimě, když byl sníh.

Fotky budou snad brzo.

Žádné komentáře:

Okomentovat